google.com, pub-1504192386294985, DIRECT, f08c47fec0942fa0
עמוד הבית הלוואות הלוואות חוץ בנקאיות
image-banner
עמוד הבית הלוואות הלוואות חוץ בנקאיות

הלוואות חוץ בנקאיות

למה כדאי לקחת הלוואה מלד אביבים

  • פשטות: מהר וללא בירוקרטיה
  • בלי חיובים מיותרים: ללא עמלת פתיחת תיק
  • דיסקרטיות מלאה: לא פוגע במסגרת האשראי

חברת לד אביבים מתמחה במתן הלוואות חוץ בנקאיות לשכירים, לעובדי מדינה, לעצמאים ולעסקים. החברה מציעה הלוואות בתנאים הוגנים ומשתלמים בתאם ליכולת ולצרכים האישיים והייחודיים של הלקוח. הלוואות חוץ בנקאיות ניתנות על ידי חברות פיננסים, מימון ואשראי פרטיות ושיעור הריבית על ההלוואה משתנה בהתאם לפרמטרים שונים כמו גובה ההלוואה, מטרת ההלוואה, יכולת ההחזר של הלקוח, תקופת ההחזר ועוד.

חברת לד אביבים מציעה שירות מתקדם לכל דורש ומעניקה הלוואות חוץ בנקאיות בתנאים נוחים וככל שרמת הסיכון עולה כך דורשת החברה ריבית גבוהה יותר, כמקובל בענף ההלוואות.

הלוואות חוץ בנקאיות – יתרונות

בימים עברו הלוואות ניתנו רק ע"י גופים בנקאיים, אולם כיום הלוואות מוענקות לא רק על ידי הבנקים וקיימים בשוק גופים שונים אשר מעניקים הלוואות חוץ בנקאיות, הניתנות לכל מטרה. היתרון בלקיחת הלוואה חוץ בנקאית מיידית הינו קיצור הליכי הבירוקרטיה הרבה המלווה את תהליך לקיחת ההלוואה מן הבנק, שלעיתים דורש שעבודים מיניהם, בדיקת רקע כלכלי ארוך ומעמיק, המצאת ערבים ועוד.

כיום בשוק קיימות מגוון הלוואות חוץ בנקאיות אותם ניתן ליטול על פי הצרכים הכלכליים הייחודיים ללקוח. בתחום ההלוואות החוץ בנקאיות קיימים גופים חוקיים ומאושרים המעניקים הלוואות אלו בריביות משתנות, כמובן שמטרתם הוא הענקת הלוואה לשם רווח, אולם יתרון הלוואות אלו הינו הימנעות מהמתנה ארוכה לאישור הבנק המסחרי ולחילופין מתן הלוואה חוץ בנקאיות כאשר מסגרות האשראי ותנאי הבנק אינם מתאימים בתקופה מסוימת זו לקבלת ההלוואה מהם, באישור מהיר ולעיתים אף מיידי.

הלוואות חוץ בנקאיות מוענקות לתקופות קצרות (של שלושה חודשים), ואף ארוכות יותר (מס' שנים), ומוחזרות בפריסת צ'קים חודשית ונוחה. אין צורך להגיש טפסים רבים והתהליך לאישור ההלוואה החוץ בנקאית הינו קצר ויעיל. כל שעליכם לעשות הוא ליצור קשר טלפוני עם חברת ההלוואות החוץ בנקאיות. חברת הללואות החוץ בנקאיות תבצע עליכם בדיקת רקע פשוטה וקצרה ותוכל להעמיד לרשותכם הלוואה בזמן קצר, שכן שני הצדדים מרוויחים מכך.

הלוואות חוץ בנקאיות – מתי

התנאים המתאימים לנטילת הלוואה חוץ בנקאית הינם בשעה שבה הינכם זקוקים לסכום כסף מסוים באופן מיידי. כאשר תנאי האשראי בבנק (אובליגו), אינם מתאימים לנטילת הלוואה בנקאית וכשלא ניתן להמתין להליכי אישור ההלוואה בבנק שלוקחים זמן.

הלוואה חוץ בנקאית מיידית מתאימה כהלוואה לסגירת מינוס קיים וחונק בבנק, המסייע מיידית לעמוד בתשלומים שונים כיסוי חובות ישנים ופריסתם באופן נוח יותר לתזרים החודשי, רכישת רכב או נכס,פתיחת עסק חדש מימון טיול לחו"ל, לימודים וכו'.

הלוואות חוץ בנקאיות- היכן

מומלץ לקבל הלוואה חוץ בנקאיות אך ורק מגופים חוקיים המעניקים הלוואות אלו,בעלי היתר. חשוב להגיע אל מקום העסק ולהתרשם מאופן ניהולו.

לעולם אין להתפתות לקבלת הלוואה מאדם בודד הנפגש עימכם מחוץ למשרדי החברה המעניקה הלוואות חוץ בנקאיות.

הלוואות חוץ בנקאיות – ללא פגיעה באובליגו

הלוואות חוץ בנקאיות מאפשרות לכם לקחת הלוואה לכל מטרה ולקבל כסף במהירות על מנת לסגור מינוס גבוה בבנק, להחזיר חובות, לשלם עבור חופשה משפחתית, לרכוש מוצרים חדשים לבית או לעסק, להחליף את הרכב, לממן טיפול רפואי נחוץ ולמעשה, לכל מטרה.

להלוואות החוץ בנקאיות יתרונות רבים מאחר ואינכם נדרשים לקחת הלוואה מהבנק, הלוואה אשר פוגעת במסגרת האשראי ועלולה לגרום לכם ללחץ רב בניהול ההוצאות השוטפות. כמו כן, הלוואה חוץ בנקאית מחברת לד אביבים היא מהירה, ללא החתמת ערבים או ביטחונות ואין צורך להתחנן בפני פקיד הבנק לקבל אישור להלוואה.

חברת לד אביבים מזמינה אתכם לקבל הלוואה חוץ בנקאית מהירה ולכל מטרה ואנו מתחייבים לשירות אדיב ומתקדם, לתאי החזר נוחים ולזמנים קצרים ביותר. התקשרו עכשיו וההלוואה בדרך אליכם!

התחום של ההלוואות, הינו אחד התחומים המתפתחים ביותר בשוק הפיננסי. ההלוואות משמשות הרבה אנשים לכיסוי חובות ולצרכיהם השונים שבאמצעות משכורתם החודשית, הם אינם יכולים להגיע לרכוש מוצרים מסוימים שחשובים, לתקן את השיניים או לחתן את הבן או הבת,, לממן לימודים של הילדים או לשפץ את הנכס שלהם. רוב ההחזרים הם נוחים על פי השכר שמרוויח הלווה. ישנם הלוואות לשכירים וישנם לעצמאים שהם בעלי עסקים שונים.

ישנם בנקים המעניקים הלוואות בריביות קבועות, וישנם מוסדות פרטיים המעניקים הלוואות חוץ בנקאיות. בגלל הביקוש הרב להלוואות והתחרות הרבה, ישנם רבים אשר פונים לחברות פרטיות וידועות כמו לד אביבים שעוסקות עם הלוואות חוץ בנקאיות. בדרך כלל המוסדות שהם מעניקים הלוואות, אינם מבקשים ערבים, כי אם במקרים של הלוואות גדולות המוסד החוץ בנקאי, יבקש ערבות את הנכס שבבעלות הלווה או חסכונות, קופות גמל או ביטוחים הנמצאים על שמו של הלווה והם בגובה ההלוואה.

הלוואה חוץ בנקאית

ההגדרה של הלוואות חוץ בנקאיות, הינן הלוואות שניתנות באמצעות גופים שהם אינם בנקים, אך יש עליהם פיקוח מבנק ישראל. היתרונות של הלוואות חוץ בנקאיות ניכרות בכך שההלוואה מתאפשרת תוך זמן קצר וסכומי כסף נזילים שבהם רצה הלווה. ניתן למצוא הלוואות לכל מטרה, הלוואות לשכירים, לעצמאים ועוד. אין צורך להציג ערבויות או ביטחונות על מנת לקבל הלוואות חוץ בנקאיות.

הלווים מחפשים ראשית את המוסד החוץ בנקאי שיש לו את התנאים הנוחים ביותר להלוואות אלה, כמו ריבית ופריסת תשלומים נוחה. ישנם הבדלים מהותיים בין הגופים שמעניקים הלוואות חוץ בנקאיות. התנאים של המוסדות החוץ בנקאיים הם קלים ואינם דרושים בהליכים סבוכים כמו למשל הבנקים שמבקשים טפסים שונים והרבה זמן עד לקבלת ההלוואה.

ניתן למצוא גופים שהם אינם בנקים שמוכנים לתת הלוואות כמו למשל חברות האשראי, ביטוים למיניהם, מקומות עבודה שמלווים לעובדים שלהם כסף בריבית משתלמת ועוד. לפעמים אנשים מתייאשים מהבנק שלהם בגלל תנאים שאינם לרוחם, סירוב הלוואה ועוד וזו הסיבה שהם מעוניינים ללכת למוסדות שהם חוץ בנקאיים, לדוגמא כמו חברת לד אביבים שהיא חברה בעלת חוסן כספי חזק שתענקו להם הלוואות חוץ בנקאיות .

ישנן עוד סיבות שאנשים אינם מעוניינים לבקש הלוואות מהבנק בו מתנהל חשבונם כמו למשל האובליגו שיכול להיפגע או האשראי שלהם, גם זה שיקול נכון ולפעמים אולי כדאי לשלם טיפה יותר ריבית, על מנת לזכות בהלוואה שהיא חוץ בנקאית מבלי להרע לאובליגו בחשבון הבנק.

סוגי הלוואות חוץ בנקאיות

סוגי הלוואות חוץ בנקאיות – כמעט כל אחד מאתנו עשוי למצוא את עצמו זקוק לכסף מזומן ביד – ומיד. זה עשוי להיות כאשר מדובר לקראת קניית רכב וזה יכול להיות כאשר רוצים לשפץ את הבית. גם קניית ריהוט חדש או מימון לימודים עשויים להיות סיבה לצורך כזה. שלא לדבר על מצבים רפואיים הדורשים לא פעם הון רב על מנת להעניק לחולה את הטיפול הנכון.

במקרים מן הסוג הזה יש כאלה שיפנו באופן אוטומטי אל הבנקים על מנת להוציא הלוואה מסוג כזה או אחר. לעיתים הם ילכו על האופציה של 'הלוואה ברגע', במקרים אחרים הם ייאלצו להתחייב לתשלומי משכנתא כבדים כאשר בכל המקרים מדובר בפנייה אל הבנק על כל מה שכרוך בכך.

מה זה אומר? פרוצדורה!

הבנק לא משחרר בקלות רבה כזו סכומי כסף גבוהים כהלוואה. הבנק מבקש להבטיח לעצמו כי כל כספו יושב לו במלואו ועל כן הוא יבדוק ויחקור ויברר היטב מהם הסיכויים ומהם הסיכונים של הכספים העוברים להלוואה.

לא כולם יודעים אך גם לאחר קבלת ההלוואה מהבנק, עדיין אי אפשר לנוח על זרי דפנה. הלוואה בנקאית ממש לא עושה חיים קלים ללווה. הבנקים עשויים להגביל את חשבונו של הלווה, להגביל את מסגרת האשראי שלו כאשר באופן כזה ההתנהלות הופכת להיות מסורבלת ומסובכת ואיכות החיים כמובן נפגעת.

סוגי הלוואות חוץ בנקאיות – פונים אל חברה חוץ בנקאית

חברות חוץ בנקאיות מציעות הלוואות בתנאים הרבה יותר טובים.

ההלוואות החוץ בנקאיות לא מבקשות יותר מידי מהלווה. הם לא דורשים מהלווה יותר מידי הוכחות, לא דורשים מהלווה כי יציג דפי חשבון עתיקים ולא מצרים את צעדיו של הלווה מבחינת ניהול חשבון הבנק שלו.

מובן שאת ההלוואה חייבים לשלם ויש להתחייב מראש על מסגרת תשלומים. אך בכל זאת, מדובר בפריסה נוחה במיוחד בהתאם לאפשרויות של הלווה. למעשה זוהי הלוואה המתנהלת באופן נפרד מכל ההתנהלות הכלכלית ועל כן היא לא פוגעת באיכות החיים של הלווה.

סוגי הלוואות חוץ בנקאיות – לפני שלוקחים הלוואה – חשוב לדעת!

אז לפני שהולכים על הדרך הקלה של קבלת הלוואה מחברה חוץ בנקאית, חשוב לזכור כי גם אם זה מאוד מפתה לקחת הלוואה יותר גדולה מכפי הצורך ולמרות שנראה כי זה לא ממש משנה ו'אם כבר אז כבר', ממש לא מומלץ להתפתות. כל שקל בהלוואה צוברת ריבית וככל שההלוואה תהיה גדולה יותר, יהיה קשה יותר להחזיר אותה.

ריביות – ישנן הרבה חברות המציעות את האפשרות של הלוואות חוץ בנקאיות. תמיד כדאי לבדוק מהם אחוזי הריביות הנדרשים בכל אחד מהבנקים הללו והאם אכן מדובר באפשרות הטובה והזולה ביותר.

ערבויות – יש לשים לב לעובדה כי ברוב המקרים יהיה צורך בערבויות ויש לבדוק את המגבלות השונות של כל חברה בהתאם להיקף ההלוואה.

חברה אמינה מבטיחה מענה מהיר ומידי לכל לקוח.

לגשת למוסד החוץ בנקאי המוכר יותר

בגלל שצצו להן לאחרונה הרבה חברות שהן מוסדות חוץ בנקאיים ומעוניינים לתת הלוואה לאנשים שמעוניינים בהן, כדאי לפנות לחברות שיש להן מוניטין בתחום ההלוואות, כמו למשל בתחום הלוואות חוץ בנקאיות כבר משנת 2010. חברת לד אביבים, מציעה הלוואות מידיות לשכירים לכל מטרה, אם לכיסוי המינוס בבנק, רכישת רכב חדש מימון הוצאות של טיפולים רפואיים ועוד.

חברת לד אביבים, מתאימה את המסלולים להחזר הלוואות חוץ בנקאיות על פי הנוחות והשכר של הלווים, מה שמקל עליהם את ההחזרים. מה שחשוב הוא שהמסגרת הבנקאית לא תופרע. ההלוואות של המוסדות /ש/הם חוץ בנקאיים, קורצות יותר בשל זמינותן המהירה ועוד.

פנייה לבנק אחר למתן הלוואות

אם הבנק סירב לכם להלוואה, תוכלו לבקש מבנקים אחרים שיכולים לתת לכם תנאים טובים יותר של הלוואה מאשר הבנק שלכם. לפעמים אנשים עוברים לבנקים אחרים בגלל הסיבות הללו. ישנם אנשים שאינם יכולים לקבל הלוואות בבנק כמו אנשים שהם מוגבלים בחשבון, כאלה שהיסטוריה שלהם הבנקאית אינה טובה, או כאלה, שכבר מיצו את מסגרות האשראי שלהם בבנק. במקרים אלה, הברירה היחידה שנותרה בידי אנשים אלה הינה הלוואות חוץ בנקאיות.

יש לדעת כי הריביות של חברות חוץ בנקאיות, הן גבוהות יותר מאשר הבנקים, ולכן יש לברר את ההבדל הבין הריביות של הבנקים לריביות של חברות חוץ בנקאיות. כדאי כי תנסו לחפש הלוואות בכמה מקומות, למשל בחברת לד אביבים, המעניקה הלוואות נוחות בפריסה מותאמת לכל לווה, במידה ואתם מאוד לחוצים לכסף, עד שתבררו בחברות החוץ בנקאיות.

הלוואות חוץ בנקאיות לעסקים

ישנם עסקים שמעוניינים לגייס הון עצמי על מנת לפתוח את העסק החדש שלהם. הלוואה לעסק בבנקים היא אינה עניין פשוט ויכולה לגזול הרבה אנרגיות וזמן עד למתן תשובה ללקוח. חשוב כי בעלי עסקים, יהיה להם מענה לגבי הלוואות להן הם זקוקים. חשוב כי לבעל עסק יהיה אמון בחברה ממנה הוא לווה כספים.

הרבה בעלי עסקים, פונים לקבל הלוואות חוץ בנקאיות עבור העסק שלהם. גם לבנקים אין צורך לדווח או שהם יראו כי ביקשתם הלוואה או שאם ההלוואה הזאת אינה פוגעת באשראי של בעל העסק, מה טוב היום הקשיים שהבנקים עושים, הם אלה שגרמו להרבה חברות חוץ בנקאיות, שהראשונה הייתה חברת לד אביבים, להיפתח ולשגשג כל כך.

חשוב תמיד לפנות לחברות המעניקות הלוואות חוץ בנקאיות שיש עליהם פיקוח מבנק ישראל, כך תדעו כי מדובר בחברה רצינית שהיא לבטח אינה שוק אפור. פנו לשמות הגדולים כמו לד אביבים שהיא החברה הידועה והוותיקה, למתו הלוואות חוץ בנקאיות.

מחפשים הלוואת מיידיות לעסקים?
רוצה לקבל הלוואות בצ’קים?

למה לקחת הלוואה לד אביבים
icon
ללא תיווך
ההלוואה ניתנת ישירות במקום
icon
פשטות
מהר וללא בירוקרטיה
icon
דיסקרטיות מלאה
לא פוגע במסגרת האשראי
icon
בלי חיובים מיותרים
ללא עמלת פתיחת תיק
מאמרים בנושא
לבדיקת זכאות להלוואה מיידית חייגו

סגור טופס

תפריט נגישות