google.com, pub-1504192386294985, DIRECT, f08c47fec0942fa0
עמוד הבית בלוג הלוואה לפתיחת עסק
הלוואה לפתיחת עסק
שתף
03 ינו 2022

על מנת להקים עסק חדש, או להרחיב את הקיים, יש צורך בחישוב כלכלי. היום הרבה עסקים חדשים נוטלים הלוואה לפתיחת עסק בכדי שיוכל להתנהל נכון, במיוחד בשלביו הראשוניים. בדרך כלל, אנשים שפותחים עסקים, מגיעים עם איזה שהוא הון עצמי לפתיחתו, אך בהרבה מקרים הכסף אינו מספיק ושינן הוצאות נוספות בלתי צפויות. יש כאלה שאינם מעוניינים לפנות לבנקים, הם פונים אל חברות מימון חוץ בנקאיות, לממן את העסק החדש שלהם או להרחיב ולפתח את העסק הקיים. בגלל שבעלי עסקים, אינם מעוניינים לפגוע באשראי העסקי שלהם בבנק, הם פונים אל חברות אשראי חוץ בנקאיות שיסייעו להם במתן הלוואה לפתיחת עסק ללא הערמת קשיים כפי שהרבה בנקים מקשים על לקוחותיהם, הן הפרטיים והן העסקיים. אחת מהחברות הידועות למימון חוץ בנקאי, הינה חברת לד אביבים, שיש לה חוסן כלכלי חזק ומסייעת להרבה לקוחות שנקלעו לקשיי מימון. על פי הממצאים שמגיעים עם הלקוחות שמבקשים הלוואה לפתיחת עסק, חברת לד אביבים, מחליטה על מתן אישור עקרוני מהיר להלוואה. ההלוואה מגיעה די מהר והפריסה של התשלומים הינה נוחה ומותאמת באמצעות הצוות הפיננסי המיומן של חברת לד אביבים.

הלוואות לפתיחת עסק – פתרונות מימון חוץ בנקאיים

בכל מה שנוגע לפתרונות מימון לעסקים, הבנקים מהווים את ברירת המחדל, רוב הבנקים, דורשים ערבויות עבור הלוואות לפתיחת עסק, כדאי לערוך השוואה בין הבנקים, אך פתרון טוב יותר הינו לגשת לאחת מחברות האשראי החוץ בנקאיות, חברות אלה הן יעילות במיוחד אם מדובר על חברה וותיקה כמו לד אביבים המתמחה בסיוע פיננסי ללקוחות עסקיים ופרטיים. חברת לד אביבים מעוניינת לסייע בפתיחת עסקים חדשים שיהוו מקור הכנסה לעוד משפחות אשר יתפרנסו ממקומות עבודה אלו. הבראת עסק, תלויה במימון העצמי של כל בעל עסק המחליט כי זה הזמן להשקיע בו יותר משאבים בכדי למנף אותו. כאשר אנשים שהם בעכלי עסקים, מגיעים לבנקים, הנוקשות של הבנקים מביאה לכך שכל סוגי הלוואות לפתיחת עסק, לא תהיינה כדאיות בגלל תנאים שאינם מתאימים לבעלי העסקים. כאן, בדיוק נכנסת לתמונה חברת לד אביבים שמסייעת ואינה מקשה על בעלי העסקים שמעוניינים לקבל הלוואות לפתיחת עסק. סרבול ובירוקרטיה הם מיותרים לבעלי העסקים והיום, רובם כבר פונים לחברות מימון חוץ בנקאיות שעובדות תחת פיקוח משרד האוצר והן חוקיות לכל דבר ועניין.

הלוואות לפתיחת עסקים- צעד נבון

כאשר אנו כבעלי עסקים נוטלים הלוואות לפתיחת עסקים המטרה היא לגרום לעסק לשגשג, להשקיע בפרסום, שיפוץ העסק, רכישת ציוד וסחורה ועוד. כאשר תקבלו תכנית עסקית לעסק החדש שלכם מיועץ, תוכלו לדעת בדיוק כמה כסף דרוש לכם עבור הלוואות לפתיחת עסקים. אף בעל עסק שנמצא בשיא ההכנות לפתיחת העסק החדש, מעוניין בסרבול ובירוקרטיה של מתן אישור ההלוואה, הבנקים יכולים בקלות לגרום לבעלי העסקים להטרטר ממקום למקום, למשוך את זמנם ולא תמיד הסכום המבוקש עבור הלוואות לפתיחת עסקים יאושר מהבנקים. על מנת ללכת על בטוח ולא לבזבז זמן שתוכלו להשקיע לבניית העסק החדש שלכם, מומלץ כי תפנו לחפרת לד אביבים שמתמחה במתן הלוואות לפתיחת עסקים, החברה מתחשבת בנתונים של כל אחד שמעוניין לפתוח עסק ומייעצת לגבי החזר ההלוואה, פריסת תשלומים נוחים ועוד. תוכלו למצוא מגוון מסלולים אטרקטיביים ונוחים לגבי הלוואות לפתיחת עסקים, מה שיגרום לכם להגיע לחברת לד אביבים לברר על הריבית ולהשוות בין שאר החברות, מה שיגרום לכם גם להגיע למסקנה שלקיחת הלוואה מלד אביבים יהיה הצעד הנבון ביותר שלכם.

קראו על הלוואות לעסקים קטנים

לבדיקת זכאות להלוואה מיידית חייגו

סגור טופס

תפריט נגישות