google.com, pub-1504192386294985, DIRECT, f08c47fec0942fa0
עמוד הבית בלוג הלוואה של 50 אלף
הלוואה של 50 אלף
שתף
17 מאי 2016

המחשבה על לקיחת הלוואה עשויה להלחיץ, ניתן להבין זאת שכן בסופו של דבר יש להחזיר את הסכום בתוספת ריבית. בחלק מהמקרים ניתן להסתדר בלי לקחת הלוואה- למשל- לא כדאי לקחת הלוואה באופן אימפולסיבי ולא מומלץ לקחת הלוואה כאשר המטרה היא לממן איכות חיים שלא ניתן לממן באופן רגיל. הלוואה שאינה נחוצה- כמו למשל מימון קניות תהיה פעולה שגויה.

במידה וחושבים לקחת הלוואה כדי לרכוש מוצר או שירות שאינו הכרחי יש לנסות לקצץ בהוצאות שאינן נחוצות ולהשתמש בחיסכון כדי להשקיע ברכישה הרצויה. אם לא ניתן לבצע את החיסכון לבד והמטרה חשובה והכרחית מומלץ לקחת הלוואה.

כיום, ניתן לקחת הלוואה משני מקורות מרכזיים- המקור הראשון הוא הבנק שנוהג להקשות על מבקשי ההלוואה, עשוי לפגוע במסגרת האשראי בבנק וגובה ריבית גבוהה והמקור השני הוא חברות חוץ בנקאיות אשר מאפשרות ללקוחות לקחת הלוואה גבוהה- של עשרות אלפי שקלים, ללא בירוקרטיה, במהירות, ללא פגיעה במסגרת האשראי, בתנאים נוחים וללא ערבים.

לפעמים רצוי לקחת הלוואה

באילו מקרים כדאי לקחת את ההלוואה?

ציינו באילו מקרים לא כדאי לקחת הלוואה אך יש מקרים בהם לקיחת ההלוואה הינה פעולה נכונה ואם כבר מחליטים לקחת אותה מומלץ לפנות אל חברה חוץ בנקאית מוכרת ומנוסה. רצוי לקחת הלוואה במקרים הבאים:

*הלוואה לצורך טיפולים רפואיים- הבריאות היא הדבר החשוב ביותר ובמידה ויש צורך תהיה לקיחת ההלוואה הכרחית.

*כדי למנוע חריגה מהאשראי- כאשר יש מינוס הבנק יגבה ריבית גבוהה מאוד. במקרה זה מומלץ לקחת הלוואה ולמנוע חריגה מהמסגרת.

*רכישת בית או דירה/ שיפוץ דירה- רכישת נכס או שיפוץ נכס אשר מעלה את ערכו מבטיחים (ככל אשר ניתן) רמת חיים גבוהה כך שמדובר על השקעה משתלמת.

*רכישת רכב- קשה מאוד להסתדר ללא רכב, בעיקר כאשר יש להגיע לעבודה. כמובן שלא צריך להשקיע ברכב חדש ומפואר- השקעה שתגרום להרגשה טובה לזמן מה אך עלולה להתנקם בהמשך. לפני הרכישה יש לבצע מחקר מקיף כדי למצוא את הרכב המשתלם ביותר.

*פתיחת עסק- עסק עצמאי יוכל להגדיל את ההכנסה ולשפר את המצב הכלכלי בהמשך.

* לימודים- רכישת השכלה עשויה לפתוח דלתות ולסייע במישור המקצועי- דבר שעשוי לשפר את ההכנסה.

*חתונה- חתונה יש פעם אחת בחיים (בתקווה) וכידוע מדובר על השקעה רצינית. במידה ובני הזוג לא מוכנים להתפשר על אירוע מצומצם וצנוע תוכל ההלוואה לסייע בהפקת חתונה מרשימה.

 

לבחור בחברה וותיקה, מקצועית ומנוסה

במידה ומחליטים לקחת הלוואה חוץ בנקאית יש לערוך סקר שוק ולבדוק את החברות הקיימות, את הוותק שלהן ואת התנאים שהן מציעות. חברה מקצועית ואמינה תסייע ללוקח ההלוואה לממן חתונה, לימודים, טיפולים רפואיים, פתיחת עסק וכו' בתנאים נוחים ובמהירות. בין מגוון החברות המקצועיות והמנוסות ניתן למצוא את חברת לד אביבים אשר קיימת מזה 16 שנים ומסייעת למגוון אנשים לממן את מטרותיהם. חברת לד אביבים יכולה לספק הלוואות של 50,000 ₪. ההלוואה המהירה, התנאים הנוחים והיחס האישי גורמים לאנשים רבים לפנות אל החברה, לקחת את ההלוואה ולשמור על רמת החיים.

 

לבדיקת זכאות להלוואה מיידית חייגו

סגור טופס

תפריט נגישות