google.com, pub-1504192386294985, DIRECT, f08c47fec0942fa0
עמוד הבית בלוג ככה תיקחו הלוואה בראש שקט: הלוואה לכל מטרה
ככה תיקחו הלוואה בראש שקט: הלוואה לכל מטרה
שתף
16 דצמ 2021

לפי נתונים של בנק ישראל כל אדם שני מחזיק בהלוואה אחת כאשר כל אדם שלישי מחזיק בלפחות בשני הלוואות שונות, לא מעט פעמים אנו מוצאים את עצמנו כאשר המצב הכלכלי שלנו לא תואם את איכות החיים או עומד בדרישות שונות שאנו צריכים באותה העת – לפעמים אלו יכולים להיות לימודים, רכב חדש, ההון העצמי שחסר לנו לשם רכישת דירה ואפילו מרווח נשימה עסקי בתקופות קשות. אנו מאמינים שיצא לכם לשמוע לא מעט אודות הלוואה לכל מטרה – ריכזנו עבורכם את כל המידע האינפורמטיבי שיעזור לכם.

מה זה בעצם הלוואה לכל מטרה?

למעשה כבר משמה ניתן להסיק מה היא אומרת, ההלוואה לכל מטרה היא למעשה הלוואה כללית אשר תוכלו להשתמש בה לכל דבר ועניין(אגב לא מדובר בהלוואה הניתנת כחלופה למשכנתא). כאשר מדברים על הלוואה לכל מטרה אתם לא צריכים לתת "דין וחשבון" לבנק או לאחד מהגורמים הממנים אודות הסיבות שלכם, הלוואות אלו מאושרות די בקלות ותוך מספר שעות-ימים ניתן לראות את הכסף בחשבון הבנק שלכם כתוצאה מכך אנו רואים לא מעט אנשים קוראים לה בעגה המקצועית "הלוואה מהירה", או "הלוואה ברגע"

הלוואה לכל מטרה: הלוואה חוץ בנקאית

לעיתים אנו נרצה לקחת הלוואה לכל מטרה מן הבנק אך מסיבות כאלו ואחרות בקשתנו תדחה, זה יכול להיות בעקבות ציון אשראי שלילי, הלוואות מרובות והיסטוריה לא נחמדה אל מול הבנקים ב – 5 השנים האחרונות(גם אם מצבנו הכלכלי ממש טוב). בשנים האחרונות משרד האוצר והכלכלה פתחו שוק חדש להלוואות – הלוואות חוץ בנקאיות, הלוואות אלו ניתנות על ידי חברות האשראי, חברות ביטוח וחברות חוץ בנקאיות רבות אשר נפתחו בשנים האחרונות. מדובר בהלוואה יחסית מהירה לאישור, לא נוגעת במסגרת האשראי שלכם בבנק ועוזרת לכם למצוא מרווח לנשימה דרך הלוואת אקספרס.

"בטח הריביות הם ריביות של שוק אפור"

לא מעט לקוחות אוהבים לקשר "שוק אפור" אל הלוואות חוץ בנקאיות, למעשה אם הולכים 20 שנה אחורה זו האמת. כל מי שהיה מציע הלוואות חוץ בנקאיות היה פועל מתחת לרדאר יחד עם ריביות גבוהות. יחד עם זאת בשנים האחרונות משרד האוצר והכלכלה הסדירו את עולם ההלוואות החוץ בנקאיות על מנת לפתוח תחרות הוגנת וחלופות נוספות ללקוחות מבלי להתעסק עם גורמים לא חוקיים. לכן, ניתן למצוא הלוואות חוץ בנקאיות בריביות נוחות במיוחד (לעיתים אף יותר מהבנקים) בפיקוח משרד האוצר וברגולציה מלאה.

מי יכול לקחת הלוואה לכל מטרה?

  • הלוואות לשכירים
  • הלוואות לעוסקים (פטור, מורשה, בע"מ וכו')
  • כל אדם בעל פרופיל בנקאי

 

לד אביבים: שירותי אשראי ומימון בנקאי

חברת לד אביבים מספקת מעטפת שלמה ופתרונות מתקדמים בעולם ההלוואות החוץ בנקאיות לשכירים, עוסקים וחברות שונות. החברה זוכה למוניטין גבוה בענף תודות לתנאים משתלמים, יחד חם, פשטות, דיסקרטיות ושקיפות מלאה.

אנו מזמינים אתכם לבדיקת זכאות להלוואה מיידית – *6063

לבדיקת זכאות להלוואה מיידית חייגו

סגור טופס

תפריט נגישות