google.com, pub-1504192386294985, DIRECT, f08c47fec0942fa0
עמוד הבית בלוג כל סוגי ההלוואות שחשוב שתכירו 
כל סוגי ההלוואות שחשוב שתכירו 
שתף
10 נוב 2021

בין שמטרת ההלוואה לצורך סגירת מינוס ובין שמדובר ברכישת רכב, טיול או אפילו השקעה בעסק קיים, לקיחת הלוואה הייתה ותישאר משימה רבת אחריות שכל אדם שני יאלץ לבצע. 

לכן, אם כל מה שמפריד ביניכם לבין סגירת המינוס, הטיול או שיפוץ זו הלוואה אחת אזי לפני שתבחרו את ההלוואה, המסלול או הסוג המתאים, אולי כדאי לכם לקרוא את המדריך שיעשה לכם סדר בבלגן. 

אילו הלוואות קיימות ואיך להתאים את סוג ההלוואה לצרכים שלכם? 

זו יכולה להיות הלוואה בצ'קים, הלוואה מיידית במזומן, הלוואה לשכירים ובגדול הלוואה מיידית או הלוואה מהירה כאשר המשותף לכל ההלוואות הנ"ל זה תנאי ההחזר המשתנים, העמלות, הריבית ובגדול מטרת ההלוואה ומכאן חשוב כי גם אתם תדעו את סוג ההלוואה ואת מטרותיכם מבעוד מועד. 

בנוסף להלוואה מטעם הבנק יש גם הלוואות חוץ בנקאיות וגם שם התנאים, הריבית, העמלות וזמן תזרים הכספים והמסלול יידרשו בדיקה טרום ההתחייבות שלכם בפועל. אז איזו הלוואה אתם חושבים שאתם צריכים? 

הלוואה לסטודנטים – כל מה שצריך לדעת לפני שלוקחים אותה 

זה לא חדש, לסטודנטים שבחבורה יש לא מעט התחייבויות וביניהן שכירות, שכר לימוד והשתכרות מעבודה ולמרות כל המשימות, העבודה הטובה ותנאי ההשתכרות לא כל הסטודנטים מצליחים לעמוד בתנאי המחייה וצריכים בדרך כזו או אחרת לקחת הלוואות.

האם כל זה מוכר לכם? מחפשים הלוואות שתסייענה בהתחשב ביכולת המצומצמת שלכם? אם כן ייתכן שכל מה שאתם צריכים זו הלוואה לסטודנטים וכן, יש דבר כזה! 

הלוואות לסטודנטים יכולות להינתן לכם במסגרת פריסת שכר לימוד כאשר בחלק מהבנקים תתאפשר הלוואה בתנאים של אין ריבית, ללא הצמדה וללא עמלות וכן מספר של תשלומים דומה. 

עם זאת, אם תרצו לפרוס את התשלומים לשנים ארוכות יותר או אז תתלווה למסלולי הלוואות שבחרתם ריבית יחסית נמוכה מגיעה בדרך כלל עם הלוואות ארוכות טווח. 

הלוואה מיידית במזומן – מזה אומר? 

הלוואה מיידית במזומן שניתן במסגרת החוץ בנקאית תינתן ללא ערבים וזאת מפאת דחיפותה והצורך במזומן כאן ועכשיו. במצב הנ"ל שלא בדומה לבנק רגיל הדברים יוכלו להתבצע במהירות גם אם תבחרו לקחת הלוואה און ליין אך לכאן או לכאן לא תדרשו להתעסק בבירוקרטיה או בענייני זכאות מתישים. 

כמו כן, חשוב לציין כי הלוואות חוץ בנקאיות תשמורנה בין היתר על האשראי הבנקאי שלכם כך ששום דבר לא יפגע מהמהלך השונה שתבחרו (גוף חוץ בנקאי על פני גוף בנקאי). 

בסיכום דבר ומחד גיסא, כאשר מדובר בגופים בנקאיים תידרש מעורבות של פקידים, מסמכים ובדיקת הבקשה. מאידך גיסא, כשמדברים על גופים חוץ בנקאיים הרבה יותר קל להשיג את האישור הנדרש ולמרות הריבית הגבוהה יותר הגוף החוץ בנקאי מבין את הצורך ומספק את הכספים באופן מיידי ובצורה נגישה יותר ביחס לגופים בנקאיים רגילים. 

לבדיקת זכאות להלוואה מיידית חייגו

סגור טופס

תפריט נגישות