google.com, pub-1504192386294985, DIRECT, f08c47fec0942fa0
עמוד הבית בלוג הלוואה עד 20000
הלוואה עד 20000
שתף
17 מרץ 2019

הלוואה עד 20000 – כמעט כולנו חיים על הלוואות. אנחנו עושים את זה לא פעם מחוסר ברירה. אנחנו חייבים את הכסף המזומן ביד ומיד ורק על ידי קבלת הלוואה אנחנו מסוגלים לעמוד בזה.

לעיתים מדובר בצורך רפואי דחוף שאנחנו ממש לא יכולים לדחות והעלויות הכבדות מחייבות אותנו לגשת ולבקש הלוואה לכל מטרה. לעיתים יהיה זה כאשר אנחנו רוצים לרכוש מכונית, לקנות דירה, או אפילו רק לצורך קניית ריהוט הכרחי או מכשיר חשמלי כזה או אחר.

ההלוואה היא זו שתאפשר לנו לעמוד בתשלומים.

אז לא ממש משנה מהי המטרה של ההלוואה שלנו, כדאי להכיר את האפשרות של הלוואה חוץ בנקאית.

הלוואה עד 20000 – לא חייבים לפנות אל הבנק

אז אם עד היום ידענו כי רק הבנק הוא הכתובת להלוואות, הרי שכיום אנחנו יודעים כי אפשר בהחלט למצוא מוצא אחר ולא להגיע אל הבנק לצורך קבלת ההלוואה.

למה לא כל כך כדאי לבקש הלוואה עד 20000 מהבנק?

הבנק הוא בהחלט גוף יציב ואמין והוא גם מציע לנו הלוואה ברגע. אך בכל זאת אנחנו לא ממש ממליצים לנצל את האפשרות הזו מכמה וכמה סיבות.

  1. הלוואה בנקאית היא הלוואה שדורשת התנהלות תקינה משך חודשים וגם שנים טרם ניתנה ההלוואה. כלומר, הבנק יחקור ויבדוק היטב את ההתנהלות הבנקאית שלנו משך תקופת זמן משמעותית ויברר האם אכן אנחנו אמינים, יציבים, מבוססים ובאופן כללי מסוגלים לעמוד בתשלומים. מדובר בתהליך מתיש שאורך הרבה זמן.
  2. הלוואה בנקאית היא הלוואה אשר תגביל את חשבון הבנק שלנו ואת מסגרת האשראי. הבנק חייב לוודא כי אנחנו אכן נעמוד בהחזרים אשר עליהם התחייבנו ועל כן הוא עושה את ההשתדלות שלו בעניין על ידי שהוא שולט על החשבון ואינו מאפשר לנו לחרוג או להיכנס למינוס גדול מידי. ברור שהגבלות כאלה עשויות לשבש לגמרי את ההתנהלות הכלכלית שלנו ולגרום לנו להרבה עוגמת נפש.
  3. הלוואה בנקאית היא הלוואה שנצטרך להתחיל מיד לשלם אותה. הפריסה אף היא תהיה מוגבלת בהתאם להחלטות הבנק. בניגוד לכך, ההלוואה החוץ בנקאית היא הרבה יותר גמישה והיא מאפשרת לפרוס את התשלום למשך תקופת זמן ארוכה ביותר.
  4. הלוואה בנקאית היא הלוואה שלא נוכל לקבל אותה מיד. הבנק רוצה לבדוק קודם כל אחר ההיסטוריה שלנו מבחינת ההתנהלות הכלכלית. יהיה לעינו להמציא לה טפסים ומסמכים שונים, דפי חשבון של התקופות האחרונות ורק לאחר זמן נוכל לקבל את האישור לקבלת ההלוואה.

הלוואה עד 20000

לסיכום

אין ספק, כי במקרים דחופים במיוחד כמו כאשר מדובר בהלוואה לצרכים רפואיים, אנחנו ממש לא יכולים לאפשר לעצמנו את ההמתנה הארוכה לצורך קבלת ההלוואה. אך גם במקרים אחרים, אנחנו לא רוצים את הסחבת המיותר שבחקירות והבדיקות עד שנקבל את האישור.

האפשרות של קבלת ההלוואה באופן מידי משכנעת רבים לפנות דווקא לאפשרות הזו והם אכן נהנים מהיתרונות של ההלוואות מן הסוג הזה.

לבדיקת זכאות להלוואה מיידית חייגו

סגור טופס

תפריט נגישות